vineri, 2 mai 2014

Baghi şi NONO





3 comentarii:

  1. Miao, Baghi, şi mie-mi place Nono! Dar nu mi-a dat prin cap să mă pozez cu el... Bună idee, prietene, bună idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e, prietene Grişka! M-am pozat cu el pentru că este cel mai bun prieten al meu. Nono, acest ursuleţ de pluş moale, cu picioarele blegi şi rame de ochelari, uneori şi cu fular, este deja un personaj celebru, care trezeşte copilăria din bipezii maturi, din cei care sunt iubitori de literatură. Cartea are şi autograful naşei Renata, dat chiar sub privirile mele! Miaouuu, ce ştii tu...

      Ștergere
    2. Miaouuu, am şi eu carte cu autograful naşei tale Renata, deşi n-a fost dat sub privirile mele; am primit cartea prin poştă, am citit-o şi l-am îndrăgit pe Nono!
      Da' fiindcă Renata e naşa ta te invidiez, să ştii! :)

      Ștergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!