luni, 7 februarie 2011

O adunătură de-a dreptul pestriţă

 

Inspirat sau provocat fiind de cel mai mare şi mai bun prieten biped al meu, pe numele său Vlad, dar care-şi spune şi "cel Groaznic", cu mintea mea de motan am încercat să-mi imaginez cam cum ar fi arătat arealul de răspândire al prietenilor lui patrulabezi, unde el este Marele Guvernator.
Priviţi fotografia de mai sus şi adăugaţi în ea pe Vlad, avându-i pe Snickers şi Peticica pe umeri, cu coşuleţul pentru pisici într-o mână iar cu peţiţia pentru bipezi în cealaltă. Mai adăugaţi-vă şi pe voi în fotografie chiar lângă mine şi apoi trageţi concluzia: Răţoiul are dreptate, nu-i aşa?
O adunătură de-a dreptul pestriţă!
Posted by Picasa

10 comentarii:

  1. Ai dreptate Baghi, adunatura chiar pestrita :))

    Deci asa arata casa ta? Ma mir ca sunt atatea lucruri intacte...eu nu las nimic neatins :D Cel putin nu lasam...acum am devenit mai pasiv cu datul lucrurilor jos de pe rafturi :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pisule, eu calc precum o pisică... Mai suntem şi pe vreme de criză! Trebuie să ţinem cont de asta...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Dragul meu Baghi ... sa nu-l uitam nici pe Pisul Mare, deschizatorul de drum pentru pisici in habitatul nostru :)

    Sunt groaznic de atasat de voi, prieteni dragi, asa incat nu voi precupeti nici un efort in a promova petitia noastra :) !

    RăspundețiȘtergere
  4. Vlad, îţi miaumulţumesc din toată blăniţa mea, din vârful urechiuşelor, până-n vârful codiţei şi-n vârful mustăţilor!:)
    Ştiam eu că neamul nostru îmblănit se poate baza pe tine! Şi avem o bază solidă, nu?:)
    Nu-l uităm nici pe Pisul Mare! Numai că ar trebui să ne faci cunoştinţă cu el, nu-i aşa?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Ah, da... Dar nu prea sta pe acasa, si nu l-am prins pana acum in dispozitia de a fi fotomodel :) Incerc sa-l mituiesc cu ceva foarte bun, poate il induplec :)

    Mwah! Te pup intre urechi, Baghi drag si scump! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Vlad:
    Prinde-l acasă şi mituieşte-l repede.
    Este sigur, dacă-l mituieşti, îl şi îndupleci.
    Cum mă înduplecă bipezii mei, mai cu puţin pieptuţ de pui, mai cu puţină cărniţă suculentă din plicuţ, mai cu o mână de crocănţei asortaţi...
    Dar să ştii că înţeleg şi ce comentează...
    Cică eu aş fi mai costisitor decât întreţinerea, curentul, gazele, telefoanele, toate la un loc. Însă, cum le arunc o privire întrebătoare, îi şi văd gudurându-se pe lângă mine, ca nişte şoricei, spunând că socoteala a fost doar aşa, o glumă...:)
    Am nevoie de prietenia lui Pisu Mare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Thank you for visiting my Blog. I do not read or speak your language, but I am going to try to find a translator on line so I can read you.

    May I say you have a beautiful cat. And those are beautiful pictures you have posted at the bottom of your Blog.

    We hope to see more of the little cat.

    I will be back to look.

    I am Roy, the wife is Lisa, and my cats are Buddy Bear, MikiCato, Tegar, Rowdy, Smokey and Princess.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Roy:
    Miauuu Hallo! Bun venit, Roy, ţie şi celor două familii ale tale! Mi-ai adus atâţia prieteni, dintr-o dată!
    Pentru că v-aţi prezentat aşa de frumos, este de datoria mea să fac şi eu prezentările de rigoare:
    Eu sunt Baghi şi am aproape 14 ani! Fiind maidanez, nu mi-am cunoscut părinţii cu blană. Însă pe părinţii bipezi care m-au adoptat şi m-au făcut stăpânul lor îi cheamă Dana şi Ifim. Mai am şi un frate biped pe care-l cheamă Alexandru. Suntem încântaţi să cunoaştem atâţia prieteni şi armonia dintre ei. Miausalutări tuturor şi mai ales lui Princess!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Baghi, uite-l pe Pisu Mare: http://vladcelgroaznic.wordpress.com/2011/02/11/433/imm_2011_02_11_22_18_06_927/ :D Am reusit sa-l prin in fata camerei, cu laptic, cu crocantele... :)

    Iti transmite salutari :) si cand mai are timp, a promis ca o sa faca si semne cu gherutele la camera :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Vlad:
    Sunt încântat de cunoştinţa cu Pisu Mare! L-am trecut direct în lista mea de prieteni. Avem aşa de multe să ne miaupovestim!:)

    RăspundețiȘtergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!