joi, 9 decembrie 2010

Răspuns la un comentariu al Oliviei

 
Parafrazâdu-l pe Grişka, prietenul nostru drag, cel care a zis că toate pisicile sunt frumoase, eu, Baghi, spun că toţi motanii sunt cuminţi.
În concluzie, Moş Nicolae trebuie să se pregătească bine înainte de a pleca în pelerinaj cu împărţitul darurilor.
Veţi spune că "a trecut, abia la anu'...", nu-i nimic, pe 19 decembrie vine Moş Nicolae pe stil vechi, deci, un alt prilej de a face daruri.
Asta aşa, ca să nu miaunez despre cel mai mare moş, Moşul Crăciun, care nu vine niciodată cu mâna goală.
O măslină pare a fi un dar minuscul. De nebăgat în seamă.
Dar ştiţi cât de mult contează?
Luaţi măslina din celebra voastră "o măslină, un jeleu, o atenţie..." şi vedeţi ce rămâne.
Dar să trecem la subiect.
Aceste rânduri sunt dedicate Oliviei care mi-a mărturisit că lui Tudor îi place măslina şi doar se joacă cu ea, nu o mănâncă.
Corect!
Dar de ce nu o mănâncă?
Pentru că "Olivia şi Tudor" sună bine.
Nu e ca şi "Măslina şi Tudor"?!
Mauuu!
Posted by Picasa

6 comentarii:

  1. :):):) Foarte amuzant! Adevarul este ca in copilarie nici eu nu mancam masline, pana la urma ar fi fost un fel de "canibalism", nu? :) Ma duc sa ii multumesc lui Tudor ca nu mananca masline...

    RăspundețiȘtergere
  2. Miau mă bucur că ţi-a plăcut. Mi-era teamă să nu te superi, Olivia, adică "Măslinuţă", dacă nu întind mustaţa sau coada prea tare. Tudor sigur că n-o să se supere...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello :)
    Interesting :)
    Leon is a little better :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu mănânc măsline, da mă joc cu ele, sau numai cu sâmburii lor :)
    Şi mă bucur să aflu că Moş Nicolae vine de două ori! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Leonek - Mă bucur că te simţi mai bine! Să te faci sănătos tun iar sărbătorile să le petreceţi cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Grişa, că Moş Nicolae vine de două ori, e chiar "pe bune". De fapt, Moşu' vine când vrea el. Era bine să vină când vrem noi!:)

    RăspundețiȘtergere

Mă bucură comentariile şi miaucomentariile prietenilor mei!